Sunday 20 May 2012

kuatkan hati . :)

hari demi hari , dah takda lagi istilah kekasih dalam hidup aku .. you know why ? sebab aku digantung tak bertali ! kalau dah takmaw , bagi lerr balek hati aku ! kan ? dah give up lahh call hang ! msg  hang ! penat ! hati aku penat ! kenapa hang buad aku macam nie ! aku terseksa ! tapi setiap hari aku kena kuat untuk semua nie .

phone aku tak bunyi lama dah ! lebih baek kita putus di sini ! sebab aku pun dah malas pikiaq cinta ! biarlah 6tahun ajar segalanya tentang cinta . aku dah pasrah semua nie !

sekarang lebih baek aku pikiaq hati aku , diri aku dan family aku ! dah takdak guna untuk pikir dea lagi ! buang masa !!! memang dea yang aku cinta buad selamanya ! tapi dea gamak buad aku macam nie ! hari-2 aku sekarang , aku habiskan di tempat kerja ! untuk aku bahagia , aku tersenyum , aku lebih rela kerja dari duk rumah teringat dea ..

janji aku buad dea , aku takkan penah cari dea lagi . dan aku hanya tunggu dea kembali ! aku harap , dea takkan lupa kenangan aku ngan dea ! dan aku takkan menangis untuk dea .aku taw dea still sayang aku untuk selamanya . kita sama-2 ego , sebab to kita saling ,merindu kan ? (untuk gelakkan hati ) .


No comments:

Post a Comment