Thursday, 3 May 2012

mana orang-2 aku sayang ?

hampa semua ada orang yang hampa sayang kan ? selain family hampa ada kawan gak kan ? pakwe ? makwe ? adik /abg angkat ? kann . kann .. kan ..

sekarang aku nak bagitaw . orang-2 yang aku sayang dah mula jauh dari aku ? y ? kenapa aku ? kenapa bukan org len?? 

kalau aku salah dalam setiap apa aku cakap , i'm sorry . aku tegur , aku marah sebab aku sayang . aku takmaw dea silap langkah lagi ! yaaa . aku taw dea dah besaq skunk . dah tak perlukan nasihat aku yang dulu lagi . n aku taw , sapa aku kan ? aku tak layak nak bagi nasihat kat dea . nak tegoq dea ! n aku tak layak dalam segala-2nya . sapa aku yang tegoq dea ?? aku bukan sapa-2 dalam hidup dea , juz , kawan .. dea ada mak ayah , abang adik . buad apa dea perlukan nasihat kawan dea nie . mungkin silap aku dulu . pernah lukakan hati dea . tapi , dalam semua kawan , aku lebih series ngan dea ,. sebab hanya dea taw sapa aku yang sebenaqnya . n now , aku malu ngan dea sebab dea taw segalanya . n skunk , aku terima semua nie dengan rela . mungkin dea dah penat ngan perangai aku . n aku tak pernah jemu ngan dea . hmm . bila aku tengok dea on9 fb . aku nak tegur . tapi , aku tak sanggup . selepas aku tegor , n dea bagi respon yang buat hati aku terluka . aku pilih jalan diamkan diri . biaq aku diam untuk tengok dea . kadang-2 , apa kita nak , kita takkan dapat kan ? macam aku la .. apa aku nak , aku tak dapat .. aku nak dea bahagia ! tapi , aku tak mampu buad mcm to sebab aku tak mampu nak buad dea bahagia melainkan kawan-2 dea yang laen buad dea bahagia .


PALING SEDIH !
pernah sekali dea blog aku . atas sebab , kawan dea . ! okay . aku terima . aku buad relex walaupun hati aku agak terluka ! . knp semua nie jadi ??
aku pun ada kawan gak ! tapi , aku tak pernah nak blog kawan-2 aku yang baru kenai, sebab kawan yang lama ! kadang-2 , walaupun kita kawan lama , x semestinya kita kena bgtaw segala hal kat dea . tp , kwn yg kita baru kenal , kita boley cita segalanya , sebab , kita taw jalan hidup kita sama ngan dea . . aku taw kawan dea to baek , tapi kenapa dea kena buad kat aku ? kalau agak aku dah memang bukan kawan hang , okay . blog saja . itu jalan terbaek untuk dea lupakan aku kan ? lagipun , aku tak pernah tolong apa-2 untuk dea . sebab to ,a ku bukan kawan yang baek untuk dea . takpa kawan , selamanya kau di hati ku !! 


DIAM TAK SEMESTINYA LUPA !
aku diam bukan aku lupa dea ! tapi , aku nak tengok dea jalani hidup dea ngan kawan-2 dea , family dea . itu ja ! aku doakan kebahagiaan hampa . 


Kita belajar untuk melepaskan seseorang yang amat bermakna di dalam hidup kita perlahan lahan.. Dengan kekuatan yang ada, kita masih lagi mampu tersenyum indah menutup kesedihan di hati.. Kita belajar untuk hidup keseorangan namun kesepian itu kadang membuatkan kita kosong di dalam meniti hari.. Namun apa yang tahu, dia tetap pernah bertahta di hati walau kita belajar melupakannya . :')

KITA MASING-2 EGO , SEBAB TO KITA MASING-2 RINDU SEBAB TAKDAK SAPA YANG NAK MULA TEGUR DULU ! 





No comments:

Post a Comment