Tuesday 10 April 2012

dulu hari-2 ada call dari dea , tapi sekarang jangan kata call , msg pun takdak . aku rindu dea sangat-2,. terlalu rindu ! kenapa dea buad mcm nie ,. tapi aku taw , dea maseh syg aku . aku dpt rasa yang to .aku nak bahagia besama dea ,. maybe selama nie aku silap menilai dea , . betoi la org kata * bila ada x hargai , bila dah hilang , baru nak tercari-2* . .. tapi , aku bukan tinggal dea , hanya nak dea taw apa kau rasa . but now , knp dea diam diri mcm nie ! . aku hanya tunggu dea call ja . to ja aku nak . aku nak mula balik apa yang dah putus selama sebulan nie . aku xmaw yg 6tahun pergi mcm to ja ,. banyak sangat kenangan sampai aku x dapat lupakan dea walaupun sesaat . aku x mampu kenal laki len lagi sebab dea dah tutup pintu hati aku untuk org len  . aku x pernah salahkan dea atas apa yang berlaku , sebab aku taw , aku yang tak pandai jaga dea . kadang2 , aku  terluka ngan dea , tapi aku still terima sebab cinta . buta sangat kan cinta to sampai hati terluka pun maseh terima . tapi apakan daya , 6 tahun dah berlalu . masa dah x leh undur . aku bahagia dapat kenal dea . kalau jodoh aku bersama dea , aku terima , sebab dea orang yang aku cinta , dea lelaki yang pernah jaga aku satu tika dulu .dea ada di saat aku memerlukan , dea xkan dapat sama ngan orang laen . aku harap sangat dea jumpa aku . walaupun sekejap . sekarang , aku memerlukan dea . :'(

No comments:

Post a Comment