Thursday, 26 April 2012

Pertemuan kami membawa seribu makna ! bila aku tak pernah jumpa orang yang aku sayang selama nie . walaupun sekejap kami jumpa , aku bahagia sangat-2 . dia kawan aku , dalam kawan yang aku ada , hanya dia sorang yang taw tentang aku . sebelum nie kami hanya im dalam fb , tp bila dapat jumpa , aku buad relex ja . sebab dah lama tunggu saat nie . yang kanan to kawan fini . comei kan ? fini pun comei .
tapi lepas kami jumpa , macam-2 jadi antara kami . n sekarang , dea dah block fb aku . sedih . ! sebak ! tapi aku diamkan , biar kesalahan letak d atas aku semuanya . demi orang yang aku sayang ,akau sanggup apa jua kata-2 dea . aku sayang hubungan perkenalan kami . biarpun aku diam , tak semestinya aku tak sedih apa yang dea buad . 
mungkin aku tak layak nak jadi kawan dea macam kawan-2 dea yang laen . aku tak mampu nak jaga hati dea . aku cuma harap , satu hari nanti , dea akan anggap aku kawan dea lagi . 

2 comments:

  1. mungkin fini yang tak layak kawan dgn una . sorry . tp memang kecewa sgt . fini rasa una tak cukup faham fini . bye kawan :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm ..yalaa.. una mmg tak penah faham fini. tapi , una dah buad yang terbaik untuk fini.tapi, sia-2 ja . salam . bye . :|

      Delete