Monday, 30 April 2012

oh demam !

aku demam ! nak kata  terok , tak sangat laa .. tapi teruk jugak laa .. hahaa . lama aku tak demam , tiba-2 kemarin aku demam . mula-2 selsema , pasto melarat ke demam . :) . tapi , aku still p keja . sebab aku boring dok rumah .lama tak rasa demam . dulu bila demam , manja ngan mak abah , nak amek ubat . skunk kalau demam buad xtaw ja . mcm tak demam , sebab , xmaw mak abah risau . tapi .,selain mak abah aku yang risau bila aku demam ,. laki yang aku cinta to .. pantang aku demam sikit , satgi sampai la ubat kat rumah aku . caring sangat awek dea nie kan ? haha . tapi , memang macam to dea . aku demam ja , mesti ubat akan sampai . dulu aku payah nak makan ubat . jarang sangat . penah sekali , aku batok terok . dea beli ubat batok . aku memag tak lalu langsung . dea yang ajaq minum ubat to . pasto aku stat ketagih ubat batok to . sedap .. :) . tapi skunk , bila dea taw aku suka sangat ngan ubat batok . dea payah dah nak beli . haha . :D . semalam aku tengah keja . sampai ubat kat aku . takpala . malas makan , terpaksa makan jugak . sebab dea yang beli . :) .

No comments:

Post a Comment