Wednesday 11 April 2012

malam nie aku sedih sangat ! kenapa aku diduga sampai tahap nie . kenapa dea buad aku sampai macam nie ? cukup lah . di saat aku tertekan , dea kembali dengan segala kata-2 yang amat sakit . kenapa dea tak paham aku sekarang ? kenapa dea lebih pentingkan diri ? ya allah . apa lagi dugaan aku kena terima nie . cukup lah untuk sebelum nie .aku nak sangat dea berubah . aku nak sangat semua to . ! dea buad aku macam apa nie , bagi aku tawaq hati . dea cakap 6tahun , tapi peluang untuk aku cakap ? seminit pun x dapat ! sampai sekarang dalam hati aku hanya dea ! nak keluaq to boleh , tapi bagi kena ngan masa . faham la aku ! memang malam nie buad aku tak leh tidoq . aku off fon sebab aku nak dea sabaq , n jangan terlalu ekot hati . aku harap bila aku bangun esok , dea dah cool . to ja aku mintak . aku harap sangat2 . aku tak mampu nak lalui semua nie lagi . cukup lah dulu ..

No comments:

Post a Comment