Saturday, 7 April 2012

hari nie aku bahagia sangat bila dea ajak aku kuaq p jalan2 ... masa to aku macam tak sangka ja dea nak kuaq ngan aku . dah time aku keja , aku pun balek keja 5.30 . dea kata , sat pun takpa.. nak lepas rindu ! terharu aku dengaq .. hahaa .habes keja 5.30 aku balek umah cepat2, siap2.  hari nie dea mai amek nek moto .. lama sangat tak ride ngan dea ..haha .. aku saja tinggai deaa kat taman sat , aku nak p kedai aku keja , punya syok bawak moto dea ,... elok sampai depan dea . aku dah benti , takdan nak letak moto , moto jatuh . naseb laa dea cepat2 mai angkat .. tidak mmg dapat sakit laaa .. :)

masa atas moto ngan dea , aku mintak maaf kalau aku ada buat salah kat dea .. dea pun terdiam .. dea bawak aku p tasek darulaman . mmg dulu setiap minggu to tempat kami lepak . elok sampai depan tasek , hujan turun . apa lagi ? dea jenes takot hujan , takleh kena sikit . ngada2 gila .. haha . masa nie la geng mat rempit kuaq . aku takot jugak masa tas moto tadi , buad mai pegang , mampuih . :) . memang setiap trafic light dea tak benti , mmg terbaek la kan . aku macam nak gila duk jerit ,.sampai ja depan yawata , aku nampak kat jitra hujan lebat .. dea nia kan penakot hujan , terpaksa benti kat kedai .. lama jugak la kat sito .. bermula lah banyak soalan aku kat dea . sampai deA tak laqat jawab ..haha ..

hujan lebat sangat tadi , aku mintak fon dea nak amek pic ,. dea malas ja nak bagi . bila dea nak bagi fon dea .., aku tergamam ! * eh awak ! fon baru ! nak pinjam bule ! * hahaa .. to lah kata-2 yang kuaq dulu .. n den , dengan lantasnya dea jawab .. * eh awak ! tak malu mintak fon saya ! bukan ka awak benci saya ? * hahaa .. aku pun buad macam xdak pa :) .fon yang dea beli to , dea penah mintak aku beli , tapi aku x beli . haha . tercapai gak impian dea nak fon to , hehe .. lepas to , aku nak balek sangat2 dah , dea dok kalot hujan2 . padahal tak lebat pun , geram gila ..dah lama kat temat to , dea nak gak redah hujan yang renyai2 ..

bila dah redah ,apa lagi ? rumah dea la tempat dituju .. haha a.. sampai ja kat rumah dea , anak buah dea duk maen aer kat luaq .. aku apa lagi . p duk sekali laa ngan anak buah yang comei to . setiap kali p rumah dea ja , mesti aku akan besama anak buah dea ..time to dea duk sembang ngan kawan dea . paastoo family dea suh aku masok ,.:)

dah biasa ngan family dea , so , tak malu pun laa nak masok to .. bila dah masok rumah . kami sembang2 .. :D .. mak dea , ayah dea , kak dea , mmg best . sporting sangat . mak hidang bihun kat aku .. mcm taw2 ja aku lapaq kan . haha .. sembang punya sembang , dah koi 7.30 .. dea pun qalit nyembang ngan kawan dea kat luaq umah .. segan aku nak p panggil dea masok .. mak dea bgtaw tadi p minang awek abg dea . sedih ,.. :'( .. abg dea dah tunang ngan kak lola .. tapi kami ? selalu sangat mak dea duk tanya aku pasai tunang , tapi alasan aku banyak sangat .. kesian kt dea , hurrmmm ...

kalau ada jodoh , insyaallah kami bersama . tapi aku dah banyak dosa ngan dea , ngan hubungan kami ..aku takot nak kembali pada dea , sebab dea terlalu baek ngan aku ,aku cuma harap , aku dapat lagi bersama dea setelah 6taun kami bersama .. to ja aku harap . aku nak lupa kisah aku , n kisah dea . aku nak mula balek kisah baru .. tapi , sanggupkah hati aku ? n perlukah aku cerita segalanya kat dea ? :'( ..
if aku cita , dea takkan terima lagi . :'( . .. i love you izwan !

No comments:

Post a Comment